Inbjudan – presentation av Eworks delårsrapport januari-mars 2021

2021-04-26

Ework Group AB (publ) bjuder härmed in investerare, analytiker och media till en presentation av bolagets delårsrapport för första kvartalet 2021. Presentationen sker endast online på plattformen Microsoft Teams.

Tid:                      Onsdagen den 28 april klockan 15.30-16.30

Sätt att delta:     Endast digitalt via Teams. Länk till Teamsmötet skickas till deltagarens e-postadress efter anmälan.

Anmälan:            OBS föranmälan senast rapportdagen, onsdag den 28 april kl. 12:00 till e-post ola.maalsnes@eworkgroup.com

Delårsrapporten offentliggörs på onsdag den 28 april omkring klockan 11.00, varefter den finns tillgänglig på bolagets hemsida.

Presentationen hålls via videolänk av Eworks VD Zoran Covic. I samband med presentationen finns möjlighet att ställa frågor om rapporten till Zoran Covic och bolagets CFO, Ola Maalsnes.

Välkommen!

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Ola Maalsnes, CFO, Ework Group AB

Tel: 08-50 60 55 00, mobiltelefon: +46 (0)73 868 22 90
E-post: ola.maalsnes@eworkgroup.com

Ework Group AB (publ) är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2000 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. Bolaget har ramavtal med fler än 170 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt cirka 10 000 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworks aktier är noterade på Nasdaq Stockholm.